torsdag 6 september 2012

Livspussel

Det pusslas som aldrig förr hemma hos oss. Och då syftar jag på livspusslet. För att få vardagen att gå ihop med jobb, hämta/lämna på dagis, umgängen/besök, gå ut med hunden, tvätta, laga mat osv får man verkligen vara bra på att pussla! Eller ha en jäkla framförhålling och struktur. Tur att jag är bra på allt det där! :)

Det är inte många timmar man träffar sina barn när man jobbar till 16, men jäklars så mycket mer man myser och gosar och framförallt längtar efter dem!

Och på jobbet går det bra!
Imorgon håller jag i tre anställningsintervjuer. På engelska! Jag måste ha in mer personal på kundtjänsten på the UK. Tur jag har en brittisk kollega som hjälper mig.
Jag har blivit inkastad i allt på direkten. Snabba puckar, många tuffa beslut och otroligt högt tempo! Precis som jag vill ha det!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar