måndag 3 september 2012

Ny på jobbet

Idag började jag på Nelly.com.
Fick träffa min personal och pratade med dem och började så smått försöka komma in i allt.
Tanken är att jag ska börja min utbildning på måndag nästa vecka och fram tills dess göra sånt som jag inte behöver Nellykunskap till utan mer saker som berör personalen. Så det har jag gjort idag. Ändrat i scheman, fixat in folk där det saknas och skaffat inlogg till en massa program som kommer behövas.

Och tänk så glad jag blev när jag fick komma hem till mina fina barn efter arbetsdagens slut. Vilken skillnad när man får längta och sakna!
Det hade förövrigt gått superbra för Ellen på dagis idag! Jag kunde inte hålla mig utan ringde till dagis på min lunch. Då låg hon och sov så gott så.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar