lördag 8 september 2012

Fina vänner!

Idag har två av mina fina vänner varit här på besök med båda sina barn. Alltså full rulle med oss tre vuxna och sex barn!

Vi vuxna började med en kaffe och det blev vindruvor till kidsen. Sen hade vi lekplatsröj. Jag fixade lunch, kycklinggryta med curry och mango churney och ris. Och sen blev det kaffe för oss vuxna igen medans barnen sparkade boll i trädgården.

Jag är så glad för att jag gick till den där tråkiga mammagruppen med Gustav för sisådär tre och ett halvt år sedan. För annars hade jag aldrig träffat dessa fina vänner, Madde och Cathrin som faktiskt kom att tillhöra mina närmaste vänner!

Nu har min käre man styrt upp en fin kväll för oss tre mammor där vi bara kan sitta och umgås medans han lagar käk och bjuder på drinkar till oss. Utan barn! Lyx! Så nu ska det bara bokas in en kväll då vi alla kan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar