måndag 10 september 2012

Betyg på mitt liv

Alfamammans begäran följer här betyg på mitt liv. I dagsläget.

Huset: MVG
Älskar att bo här. Det största beslutet vi tagit efter att skaffa barn, och det blev så bra!
Det kändes som vårat hem redan från dag 1.
Älskar området och allt som hör här till inklusive supertrevliga grannar och fina omgivningar. Att det ligger lite utanför stan är åxå det ett stort plus.

Jobba på Nelly: MVG
Kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att jag skulle finna mig tillrätta någonstans, så snabbt. Som om det vore en självklarhet! Jag har otroligt mycket att lära, men allt kommer pö om pö.
Arbetskamraterna är åxå dem mvg!

Hur det går för Gustav o Ellen på dagis: VG
Ellen har såklart blivit sjuk. Och är lite, lite ledsen när vi lämnar henne, men i det stora hela går allt fantastiskt bra. Efter maten tar hon sin napp, kanin och snutte och går och lägger sig på sin madrass. Och somnar.
Gustav älskar dagis och skulle utan problem tillbringa all sin vakna tid där.

Hälsan: G
Hinner inte riktigt med mig själv. De dagliga långpromenaderna är svåra att tajma in. Dessutom tror jag att jag blivit beroende av nässpray.

Mitt liv i betyg just nu!



1 kommentar: