fredag 6 juli 2012

Fullt upp!

Dygnet har för få timmar har jag än en gång konstaterat idag. Jag hinner liksom inte med allt jag vill och behöver göra.

Dagen har rullat på i 110 idag. Först var jag och Vincent ute på en långpromenad.



Sen tog jag mig lite egentid i knalleland och köpte ett par jeans till Gustav samt ett par överdragsbyxor till Ellen och en bh till mig på rean.
Lite annat samt mat köptes också och sen var det dags att åka hem och äta lunch.

Sen satte jag igång att koka jordgubbssaft. Sååå god den blev!



Farmor och farfar var här och hälsade på också.

Och så hade vi filmmys i soffan hela familjen.



Efter kvällsmys och läggning av barnen har jag röjt i garaget, burit in grejer till sin nya rätta plats, sorterat, slängt och organiserat. Hann även med en tur i trädgården.

Nu är klockan snart läggdags och jag har avnjutit en stor skål med jordgubbar och mjölk.
Imorrn är det dags för ännu en fullspackad dag som börjar med besök av Eva och Dexter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar