tisdag 24 juli 2012

Bortsprungen. Igen.

Mitt i vinbärsplockningen inser jag och Annsi att Vincent är borta. Igen. Det var ju inte jättelängesen det hände sist.




Så vi rusade iväg och letade medans Marcus var hemma med barnen. Efter närmare en timme i denna värmen gav vi upp och gick hem. Utan resultat.
Marcus som är polis ringde till sitt jobb och bad dem höra av sig om någon ringde in med en upphittad chihuahua.

Efter en timme ringde hans kollega och jag fick numret till dem som hittat honom.
Tack och lov var han väl omhändertagen av två fantastiska män som bodde i Sjöhagen. Det var dit han hade gått. Jag visste ju det.

Nu är det koppeltvång. Orkar inte att han rymmer igen. Alldeles för påfrestande för mitt hjärta!




Otroligt fin dag som tillbringats ute i trädgården. Barnen har badat i poolen och vi har solat, druckit kaffe och ätit glass. Halleluja vad härligt!







Nu är det dags för grillning.
Livet är väldigt härligt just nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar