lördag 6 november 2010

Äntligen helg!

Och det finns ingenting som gör småbarnsföräldrar så lyckliga som sömn. Idag sov hela familjen till kl 9.00!! Helt fantastisk känsla. Tilläggas ska då att jag faktiskt gick och la mig kl 21.00 igår. Usch så trött jag var. Så 12 timmars sömn senare är jag redo att välkomna denna helgen!

Men oj oj vad veckorna flyger fram! Denna veckan har gått fruktansvärt fort. Men det gillar jag för det betyder ju att det inte är långt kvar.

Idag är det förövrigt exakt 3 månader kvar tills våran bebis kommer! Och för varje dag som går är jag än mer övertygad om att det är en liten pojk i min mage denna gång också. :)

I torsdagas var jag och min vän Linda på seans. Shit så mäktigt det var!! Jag har alltid varit intresserad av det ockulta och man kan väl säga att eftersom jag inte är religöst troende på nåt sätt så är detta något av en slags tro för mig.
Vad som sades på seansen kommer jag inte skriva ut här, men man kan sammanfatta med att om jag förut var 95% säker på detta, så är jag nu 110% säker. Det jag fick höra om mig själv kan ingen som inte känner mig berätta. Knappt att jag ens själv vet om det. Riktigt häftigt!

Idag väntar en mycket trevlig dag och kväll. Först är det familjemiddag hemma hos svärföräldrarna. När vi är klara där får Gustav stanna kvar över natten hos dem och vi beger oss hem till Eva o Fred för middag och umgänge! Såååå mysigt det ska bli! Känns som det var hur längesen som helst som vi gjorde nåt över huvudtaget. Sjukdomar och trötthet har avlöst varann i månader tillbaka..

Nä, nu är det dags att ta tag i denna morgonen och ordna lite frulle. Magen skriker efter mat.

3 kommentarer:

  1. Ja, det var riktigt kul på seansen! Jag hänger gärna på igen!! Och Klas och pappa är också intresserade, så vi får kanske dra ihop ett gäng?

    SvaraRadera
  2. Man ska ju helst inte gå med en massa folk man känner, men visst vore det kul!!! Andreas e säkert sugen men skulle aldrig våga. Dock vet jag 3 till som vill gå!
    Vi får väl starta egna seans-cirklar??? :)

    SvaraRadera
  3. Jaaaaaaaag vill!!!!!! :)

    SvaraRadera