torsdag 30 augusti 2012

Lista


Jag gillar listor, och jag hittade denna hos Linda

Vad har du på dig?
Leopardleggins, svart tunika samt underkläder.

Hur mår du?
Bra, men väldigt trött.

Vad önskar du just nu?
Mer pengar.

Vad har du ätit idag?
Omelett, potatis, skinka, vitlökssås, kyckling, pommes samt en mjukglass

Vad ska du göra ikväll?
Kolla färdigt på robinson, gå ut med hunden samt fylla upp min lingonsylt jag gjort på burkar.

Vad ska du göra imorrn?
Ha hit Marcus på frukost samt häng. Sen efter lunch åker hela familjen till Torestorp för lite mys.

Vem saknar du?
Min mormor.

Senaste köp?
Oj. Handlade massor idag. Vinterjacka, ziptröja samt ett Nintendo bärgarnspel till Gustav, vantar, pyjamas, jeans och tröja till Ellen. Och så lite mat.

Vad skrattade du senast åt?
Åt Gustavs berättelse om vad Vincent gjorde inatt.

Vad grät du senast åt?
Gråter väldigt sällan. Antagligen åt någon film.

Vem sov du senast med?
Gustav och Vincent.

Vad läser du just nu?
Natascha Kampusch biografi.

Senast sedda film?
Nån med Mark Wahlberg som jag somnade ifrån. Men den var visst bra sas det!

Vilken svordom använder du mest?
Jävlar

Vem var den senaste som ringde dig?
Annsi

Har du dejtat någon av en annan religion?
Oh nej.

Senast 3 inkomna sms?
Från Marcus allihop

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Hahahaaa!! Fy fan vad sjukt o göra det!! Usch. Såna kärringar e ju för vidriga!!!
Jaaaaaa!!! Kom imorrn vid den tiden då så käkar vi omelett o knäckebröd :) inte så mkt senare bara.."

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Bild och form

Vilken är din favoritlukt?
Ellens bebisaktiga svettdoft och våt asfalt.

Vad är du rädd för?
Att dö från mina barn. Eller att de dör från mig.

En person du tycker är snygg?
Zlatan. Oooooh.

Blir du lätt svartsjuk?
Nej, inte det minsta.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Sally Santesson från Sally

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
En gammal klasskamrat som också bor här i Sjömarken.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Latin.

Vad för sorts killar faller du för?
Dräggiga rockers enligt andra. Assnygga rockers enligt mig.

Vart vill du åka just nu?
Jag är väldigt nöjd här där jag är.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En nespresso. Cremevit med mjölkskummare.





1 kommentar: