lördag 4 augusti 2012

Bradag!

Idag har det varit en sån däringa nuförtiden ganska så sällsynt bradag! En sån där dag då allt bara är jättebra från start till mål.

Den började med sovmorgon till 9. Sen fick vi besök av Andreas bror med familj. En jättefin ros planterad i en Ib Laursenskål fick vi och den blev perfekt på köksbordet.




Jag begav mig sedan in till stan på jakt efter gardiner till vardagsrummet och hittade perfekt kappa på meter! Köpte 9 meter. Och gardinstänger. Så nu ska vi fixa iordning vardagsrumsfönstrerna snart också.
Var vara tvungen att köpa två urgulliga tröjor till kidsen på H&M också.

Sen hem till ett dukat bord med smarrig köttfärssås och spaghetti.

Sen kom Marcus. Vi tog barnen och hunden ut på promenad. Vi åt kebab i baguette och drack kaffe medans barnen fick gå på skattjakt i trädgården. Påskharen hade visst varit här med lördagsgodis och smurffigurer mitt i sommaren. Konstigt. :)

Nu ligger jag här i nya soffan och njuter av egentiden. Barnen är nattade och Andreas umgås med bandet.
Och så hoppas jag så på positivt svar nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar