måndag 12 december 2011

Sova!

Mina underbara barn har under en period sovit ända till 7,30 om mornarna! Vilken lyx tänker många och tror säkert att jag är hur utvilad som helst..
Men icke!
Rygghelvetet är nog värre än någonsin och varje natt vaknar jag runt 2-tiden och har svinont. Sen ligger jag och vrider och vänder mig i timmar tills jag somnar om lagom tills det är dags att gå upp.
Ohållbart.
Så blir det av att kånka runt på lilla Ellen hela dagarna.
Snart får hon bannemig börja gå så min rygg kan bli bra igen!




6 kommentarer:

  1. Aj aj, låter inte alls bra med ryggont. Du måste ta hand om dig ju!

    SvaraRadera
  2. Linda, en helt annan sak. Får jag prova att ha Vincent hos mig nästa helg? Fre-sön så får du tillbaka honom till julgodiset? Hur klarar han sig ensam om jag ska iväg å träna?

    SvaraRadera
  3. Det är klart du får Leona! Gammelvavvan kan behöva lite uppmärksamhet!
    Om han är nyrastad så ska det inte va några problem för honom att vara själv. Kanske inte ska lämna honom själv första dagen bara för då kan han nog ställa till rackartyg! ;)

    SvaraRadera
  4. Härligt! Har du vägarna förbi stan vid 3tiden på fredag kanske?

    SvaraRadera
  5. Fred vid 15 skulle funka! Jag packar ned hans saker o kommer till dig.
    Kanske kan ta med kattis o så kan vi hänga lite allihopa hemma hos dig? :)

    SvaraRadera
  6. Det tycker jag. Dock är systrar din sjuk så jag ska dubbelkolla om jag behöver ändra mitt schema nåt ev.. Va roligt det ska bli! :)

    SvaraRadera