onsdag 28 december 2011

Mellandagsrea!

Efter att ha besökt både Knalleland och city så kan jag nu konstatera att mina barn verkligen inte behöver några mer kläder! Shit så jag shoppat!

Gustav fick sammanlagt 5 tröjor, 1 par jeans, 1 par mjukisar och 2 par kalsonger.
Till Ellen hittade jag 3 klänningar, 1 tunika, 1 par linneharemsbyxor och 1 par manchestermjukisar. Och allt detta till en billig peng! Me like!

Dessutom fick Ellen 2 klänningar, 2 tunikor och 2 tröjor i julklapp.
Och Gustav fick 5 byxor och 2 tröjor i julklapp.
Herre..
Kanske överdrivit en smula, men jag tyckte verkligen att de inte hade några kläder :/
Men det känns skönt att kunna rensa bort allt gammalt som dessutom blivit för kort! Och de fina plaggen har jag redan sålt av på facebook. Bra det där med recycling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar