fredag 5 augusti 2011

Riktiga Superdagar..

.. Har hela familjen haft dagarna som passerat.

Häromdagen hade vi heldag i Varberg. Sol och bad och massor av frisk luft. Det var behövligt. Fly från stadens sus och dus och njuta av kusten.
Första doppet för iår i havet. Gustav var dock väldigt rädd för sjögräset. Förstår honom. Det är lite läskigt. Tur det inte kommit in några maneter för dem är jag livrädd för! Pappan tyckte det var "onödigt" att smörja in sig med solskydd så han ser ut dom en kräfta. Jag har dock lärt mig från grova misstag förr om åren och smörjade mig som bara den.

Idag har vi haft heldag med familjen Lindin-Norstedt. Började med Leos lekland i ett par timmar. Fullt ös medvetslös. Och avslutade dagen med fika, häng och tjöt. Sen var det dags att åka hem och natta två trötta men väldigt stimulerande fina barn.
Kvällen har tillbringats i köket. Vi provade på att göra musslor. Men jag tyckte dem var alldeles för stora. Jag gillar små musslor. Tur vi även köpt räkor och baguette så jag blev mätt.



1 kommentar:

  1. Åh, musslor som är så gott!!
    Låter som att ni har haft riktigt bra dagar. En annan har bara jobbat... Men jag ska till Varberg i veckan som kommer. Gööött!
    Kramar

    SvaraRadera