måndag 15 augusti 2011

Är det inte det ena..

.. Så är det det andra! Idag vaknade jag med magkatarren från helvetet! Dock vaknade jag kl 6 av Ellens gurgelprat och insåg att jag fått sova hela natten!! Äntligen! Kanske att fasen/den dumma tanden inte stör nattsömnen längre? Hoppas hoppas!

Hursomhelst. Magkatarr. Såklart. Alltid ska det va nåt! Så det har blivit mycket vågrätt i soffan för min del idag hittils.

Igår var jag, Ellen och Vincent ute på promenad. Vi trotsade både vädret och min förkylning. Såhär söt var Belle-bus då!


Och imorrn.. Äntligen! Då är det dags för Tossig-tok att gå till dagis igen! Efter två månader hemma behöver både han och jag nåt slags miljöombyte.

3 kommentarer:

  1. Men gumman då, så typiskt. Ingen prommis ikväll då misstänker jag. krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Så söt!
    Krya på dig snabbt!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Just det, den bodyn önskade Inez sig. Hoppas den finns kvar någonstans - tror det är ganska kört för oss.

    SvaraRadera