söndag 14 augusti 2011

Orken tryter..

.. När man är sjuk. Och är det jobbigt att ta hand om två barn i vanliga fall så är det ett mindre helvete när man är sjuk.

Dock börjar jag redan bli bättre. Halsondet är borta, nu nyser och snyter jag mig hela tiden istället.

Ikväll ska vi äta upp kräftorna. Inte för att jag kommer känna nån smak, men idag kommer dem förhoppningsvis inte svida i halsen på väg ner.

Och jag har blivit fast i appen Wordfeud på min iphone. Nu spelar jag alfapet hela dagarna. Både med vänner och okända. Sök upp mig på Sister Awake om ni vill spela.
Tänk vad tekniken har gått framåt. Förr var spelet snake det coolaste som fanns.


En annan underbar app är Instagram. Korten blir superfina, men kvalitén blir dålig när bilden förs över till bloggen. Vet inte varför tyvärr..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar