lördag 2 juli 2011

Världens bästa mamma..

.. Är ju självklart jag, men om man bortser från mig kommer min egna mamma på en stark andraplats.
Det är nämligen så att hon har styrt upp en hemlig tjejhelg i september med sig själv och oss systrar: jag, Anneth och Rebecka.
På agendan står shopping, god mat och dryck, övernattning och såklart umgänge med varann.
Detta ser jag fram emot otroligt mycket. Inte bara att jag blir barnfri, jag får komma hemifrån och umgås med mina kära systrar och mamma också!!




2 kommentarer:

  1. En husvagn på Ullareds parkering med engångsgrill, varmkorv och Loranga?
    Men jag beundrar ändå din mamma... vem har spytt på gardinen? Klassiker!

    SvaraRadera
  2. Yes, yes yes!!!!
    Det ska bli sååå kul. Har du nå´n aning om vart vi ska??? Jag har klurat men har verkligen ingen aning. Ska bli kul i alla fall!!!
    Krama dom små från moster
    Vi syns på lördag.

    SvaraRadera