onsdag 21 november 2012

Slutkörd

Jag har sjukt mycket att göra. Alltså sinnessjukt mycket att göra. Och julruschen har inte ens börjat än. Vågar inte tänka på hur det kommer se ut om två-tre veckor.. Men men.

Nu kan jag det mesta. Känner de flesta och det känns som jag alltid jobbat där. Konstigt det där. Hur snabbt man anpassar sig. För tre månader sen visste jag inte vilka dessa personer jag träffar och umgås med dagligen var. Och nu är de en stor del av mitt liv.

Jag tog med ballonger hem idag. Ett stort fång satt uppsatt i receptionen efter nyårsplåtningen så jag tog med var sin hem till barnen. Vilken lycka!




I helgen ska jag, mamma och syster till göteborg, bo på hotell, shoppa, äta gott och umgås. Underbart! Det ska bli så mysigt!

Nu ska jag natta barn. Sen ut med hund. Duscha. Hänga tvätt. Och försöka ha lite egentid innan jag själv stupar i säng. Hoppas det blir lite senare än 21 idag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar