måndag 5 mars 2012

Lugnet sprider sig

Och det känns så skönt.

Grabbarna tog en promenad till stan för att lämna kontraktet samt en frågeformulär till mäklaren som vi fyllt i inför försäljningen, Ellen sover middag och jag sträcker ut mig på soffan.

Med 11 timmars sömn inkl sovmorgon i bagaget idag känner jag mig nästan som en ny människa!

Den senaste tiden har slitit hårt på mig.
På oss.
På våra barn.
Det har varit så mycket det sista. Och vi känner att vi behöver ta det lite lugnt. Stanna upp. Känna efter. Inte bara rusa på i 110 hela dagarna.

Vad bra allt kommer bli när allt är klart!
Allt slit och all press och all stress kommer vara som bortblåst när vi i sommar sitter i våran trädgård. När barnen springer runt och härjar fritt med gräs under fötterna, hunden som kan nosa runt och skvätta revir mot rosenbuskarna. Och när jag och min stora kärlek kan luta oss tillbaka och bara njuta. Njuta av allt som är vårt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar