tisdag 6 mars 2012

Bradag från början till slut.

För första gången på evigheter sov Gustav hela natten i sitt rum! Så skönt att slippa ha en visp som sparkas i sängen.

Efter dagislämningen åkte jag till gymmet och brände 400 kcal.

Jag märkte sedan upp nästan alla kläder och leksaker som skall säljas på barnprylmarknaden den 24 mars.

Jag och Gustav gick och hälsade på Cathrin, Julia och Albin. Fikade, lekte och skvallrade.




Jag fyndade vimplar på Tradera från Maileg som jag ska hänga i Ellens fönster i hennes nya rum i huset.




Sen gjorde jag ett berg av pannbiff. Hälften åts upp av familjen och resten frystes in för framtida bruk. Och Ellen vill hela tiden äta själv.




Nu är snart kvällsbestyren avklarade och det är häng i soffan som gäller resten av kvällen!

1 kommentar:

  1. Åh vad fina vimplar! Jag är sugen på att sy några till William. :)

    SvaraRadera