lördag 31 mars 2012

Grattis till mig..

.. Och till Gustav lite i förskott.

Min sida av släkten var här och firade mig idag och då passade vi på att fira Gustav samtidigt.

Vi bjöd på hemmagjord smörgåstårta a la clubsandwich-style med kyckling, bacon, soltorkade tomater, gräslök, coctailtomater och ruccola. Samt lite frukt och tilltugg.
Till kaffet blev det en stor hemmagjord tårta.

Och jag fick min efterlängtade Le creuset gryta! Vilken mat jag kommer kunna laga nu!
Och så fick jag ett par receptor walkingskor från Ecco.
Och en vit Clematis som jag ska plantera längs garagesidan i vår trädgård.

Gustav fick världens finaste blå cykel, en cool cykelhjälm som var ett tigerhuvud, en bamsetröja, en bamsepyjamas, Fransesco, Schassen, bilar-bokstäver, snygge-dojjor och en fotboll.

En jättebra födelsedag!










3 kommentarer:

  1. Jättestort grattis till er båda!!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Och så smörgåstårta som är så gott!

    SvaraRadera
  3. grattis i efterskott!!!!!

    :):):):):):):):):):)

    SvaraRadera