onsdag 23 november 2011

Hawaii!

Vad trött jag kan bli på min kropp och dess hawaiisjukdomar. Sjukdomar som vanligtvis gör så jag mår dåligt, men som inte har blivit upptäckta än. Eller nåt. För de finns inte. Och finns ingen medicin till. Och kan sätta sig än här och än där på kroppen titt som tätt och går oftast över av sig självt.

Därför reagerade jag inte nämnvärt igårkväll när min ena armbåge började klia hysteriskt. Jag smörjade in med nån kräm och gick och la mig.
Det blev inte mycket sömn inatt, för fy satan så det har kliat! Över hela kroppen! Och efter samtal med 1177 imorses fick jag veta att jag fått en allergisk reaktion och borde sökt läkare redan inatt. Oops!
Men men. Summa summarum. Allergisk reaktion. Kli och uppsvullen och 15 kortisontabletter som en liten shot och jag mår nu bra igen.
Hawaii!!

Dessutom har jag och Marcus varit och köpt en fin byrå till Ellens rum via facebook-loppisen.

Och datahackern me myself and I har via en sladd kopplad från kraschad dator till laptopen fått tag på alla förlorade bilder jag skrev om häromdagen. Så nu är de i säkert förvar på en extern hårddisk!
Det ni!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar