onsdag 28 september 2011

Mina barn.

Vad glad jag är för att jag har dem!
De finaste och goaste ungarna i hela världen!
Ord kan aldrig beskriva vad de betyder för mig. Eller hur mycket jag älskar dem.
Att det var så otroligt enkelt att få dem tänker jag inte så mycket på.. Förrän man hör om dem som inte kan få barn.
Tänk vad många det är.
Som kämpar år ut och år in och genomlider motgång efter motgång och besvikelse varje månad.
En av mina nära kunde inte få barn på naturlig väg. Hon är singel. Har dåliga ägg.
Men hon löste det ändå. Åkte till Sankt Petersburg och vips så har hon en liten en!
Många gör det yttersta. För att få uppleva det som jag tycker är livets mening.
Och jag frågar mig ofta; vad skulle jag gjort utan mina barn? Utan mina underbara fina barn som är så mjuka och som luktar så gott..
Jag vet faktiskt inte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar