söndag 4 september 2011

Hemlig resa..

.. Med mor och syster förgyllde denna helg. Vi gissade oss till vart vi skulle och blev superglada när det visade sig att vi hade rätt. Vi skulle till Ullared och bo i stugbyn! Inte nog med att vi skulle shoppa, jag skulle få vara barnfri, sova borta och umgås med mina kära!
Jag shoppade blandannat endel julklappar, lite nya sängkläder, vinterkängor till Gustav och en fin ring med två fjärilar på från Spinning jewelery till mig själv. Jäkligt mycket krafs och sånt jag redan glömt bort givetvis också.

På kvällen dracks det en hel del vin och cider, vi fantiserade om en karaokekväll på Harrys med Ola-Conny från Ullareds såpan, (eftersom vi sett honom i varuhuset) men efter vi varit och käkat på thaien var vi för trötta för Harrys.
Det tar på kroppen att shoppa helt klart.

Efter en god natts sömn på nästan 10 timmar åkte vi hem. Och trots att Ellen var sjuk och grinig när jag kom hem så var det underbart att se min fina familj igen!





Tack älskade mamma för denna myshelg! Det behövde vi nog allihopa!

1 kommentar:

  1. Gud vilket mysig resa:) det var du värd gumman!! Kramelikraaaam

    SvaraRadera