fredag 6 maj 2011

Award



Söta Linda har gett mig en award. Den går ut på att man ska berätta 8 saker om sig själv och sedan skicka vidare awarden till 8 andra personer. Så här kommer 8 saker om mig som ni kanske inte visste:


  • Jag har varit punkare ändå ut i fingerspetsarna, lyssnat på allt från trallpunk till skrikpunk och haft långt svart hår samt rakat underhår.

  • Jag har brevväxlat med E-type.

  • Jag tror på det övernaturliga.

  • Jag är otroligt impulsiv.

  • Jag har nästan lika nära till skrattet som till vreden.

  • Jag har tävlingsdansat i min ungdom och jag och min partner var rankade 3:a i Sverige i jitterbugg.

  • Jag är rädd för "fullegubbar".

  • Jag blev alltid vald först på gympan i skolan när det var bollsporter.

Sådär. Det var 8 saker om mig som kanske inte ens mina närmsta visste om. Onödigt vetande i mina ögon.. ;) Jag skickar vidare awarden till:


Eva Marcus Jaana Jenny Hanna Alfamamman

4 kommentarer:

  1. Knas! Gulligt men samtidigt irriterande likt kedjebrev :P Jag känner inte 8 pers som läser min blogg & skulle uppskatta detta. hur som helst så blir jag glad! kram <3

    SvaraRadera
  2. Vad kul, jag ska försöka komma på åtta saker om mig själv! Tufft att du har brevväxlat med E-type! Hur kommer det sig?

    SvaraRadera
  3. fan e-type alltså :)
    fan va kul. jag va ju typ kär i honom ett tag.
    jag känner inte heller 8 bloggare. men tack så otroligt mycket för awarden :D <3

    SvaraRadera
  4. Skitkul att läsa! Speciellt om E-type, det måste du berätta mer om! =)

    SvaraRadera