lördag 10 augusti 2013

Jobbat en vecka!

Shit så fort tiden går när man har roligt! Jag har redan betat av en veckas jobb!

Det var otroligt skönt när jag gick på min 6-veckors ledighet. Men nästan lika skönt att komma tillbaka igen! Ungefär en timme tog det, sen kändes det som jag inte ens varit iväg på semester. Allt var sig likt. Jag var igång igen och folket var detsamma.
Vilken tur att jag tycker så mycket om mitt jobb!

Semestern var otroligt bra. Vilket väder vi haft! Kan inte minnas en enda sommar som det varit såhär. Att kunna ligga på stranden i sverige så många dagar som vi gjorde hör verkligen inte till vanligheterna.

Djurparksbesök, bad i sjön och trädgårdshäng har varvats med massa umgängen och även jobb på hemmafronten. Men det absolut bästa har varit att vi i familjen varit tillsammans och att vi har tagit dagen som den kommer.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar