lördag 6 juli 2013

2 veckor..

.. Av min semester har snart gått. Och det slår mig att tiden går otroligt långsamt? Jättekonstigt, men jättebra! För visst är det skönt med semester. Speciellt idag när det sköna vädret kom. Och det ska visst stanna ett tag. Härligt!
Vi har bockat av endel saker på todo-listan. Igår grävde vi upp ena hörnet i trädgården och satte mer tujahäck! -Check!







Jag har lite olika förslag vad man kan ha detta hörne till i framtiden. Lummig uteplats? En hängmatta fatboy? En hammock? Växthus?
Vi får se helt enkelt. Förslag har jag gott om!

Vi var nere i Varberg och hämtade hem Gustav. Tyvärr var det ingen sol framme denna dagen.




Sen har jag försökt att göra ingenting.




Och bakat en supergod tårta!
Brittatårta fylld med hemmagjord lemoncurd och grädde. Toppad med grädde och jordgubbar!




Härliga semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar