torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtansdag

Egentligen är väl denna dagen alla butikers påhitt för att kunna sälja lite extra skräp under den sämsta shoppingmånaden på året.. Och då borde väl jag egentligen höra till den skata folk som är emot detta och därför borde struntat i att fira denna dagen.

Men jag firar idag!
Självklart gör jag det!
För jag har hittat kärleken i livet. I min underbara familj.

Vi är nog alla hyfsat dåliga på att visa vår kärlek och uppskattning dagligen och att ge varann lite söta presenter då och då. Vardagens stress och måsten kommer emellan.

Därför tycker jag denna dagen är Perfekt! Man påminns om dem man har runt omkring sig som man tycker så otroligt mycket om!

Och visst blir man dessutom väldigt glad när man får en stor bukett med sina favoritblommor samt en shoppingslant från sin älskade man!




En alla hjärtans dag när den är som bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar