torsdag 10 januari 2013

Bara januari

Jag var så glad när all snö försvann.. Men så kom den tillbaka. Och jag påmindes om att det faktiskt bara är början på januari och att det kommer vara vinter säkerligen 2 månader till!

Jag vill att det ska bli vår. Nu. Och ljust. Nu. Jag är trött på att frysa. Och på att det är mörkt nästan hela tiden.

Vi har massor av planer till sommaren. Mycket jobb i trädgården. Gammal häck som skall grävas upp, ny som skall sättas. Träd som skall sågas ned. Land som skall tas bort. Buskar som skall försvinna... Jag är glad om hälften av detta infrias.

Sen har jag en massa platser som jag vill att vi åker till. Hela familjen. Massa olika ställen. Och massa bad i våran sjö.

Så nu tycker jag att vintern kan ta slut och våren komma!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar