tisdag 21 februari 2012

Takskrapning, shopping och träning

Idag kör vi på i 110 här hemma!

Först ut var ett träningspass för mig. Och 50 minuter crosstraining och 500 brända kalorier senare var jag nöjd.

Sen satte Andreas och Göran, min svärfar igång med att skrapa taket så vi kan måla det. Eftersom det blivit målat med både oljebaserad och vattenbaserad färg så spricker det. Enda lösningen är skrapa ner och göra rätt.




Och jag och Ellen åkte en snabb sväng till knalleland. Min långe drasut till son har nämligen vuxit ur alla sina 104-byxor så idag köpte jag på mig tre par i 110. Måste passa på när man har rabattcheckar!
Dessutom var det rea på fleece så Ellen fick en likadan fleecejacka som Gustav har, fast rosa. Såklart.



Efter jag hämtat Gustav från dagis i em tar jag med mig barnen och åker och handlar. För här hemma kan vi inte vara i allt dammande och bråte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar