söndag 16 oktober 2011

En riktigt bra dag..

.. Har det varit idag!

Speciellt om jag jämför med gårdagen som mest bestod av ett långt krig mellan mig och min förstfödde. Gårdagen började dessutom kl 5,30 så det var en lång krigsdag. Men vi låter gårdagen stanna där och ältar inte mer i det förgångna.

Inatt kom Gustav in till oss och ville sova i våran säng. Första gången. Någonsin.
Pappan blev överlycklig för han gillar sånt där som att sova nära nära.
Jag däremot är inget stort fan av närhet när man sover och givetvis är det på mig Gustav ligger nära nära. Men trots dålig sömn har denna dag varit super!

Ann-Sofie kom förbi imorses och vi fikade, hängde och umgicks. Gustav var då med farmor på äventyr. Han fick träffa brandbilen!! Men precis som med mötet med polisbilen för några veckor sen, blev Gustav blyg och ville inte sitta i den.

När Ann-Sofie åkt hem var det snart dags för nästa besök. Kattis, Leona, Hektor och Frank.
Massa röj blev det. Som vanligt. Men denna gång gick nog inget sönder iallafall.

Nu sitter vi här. Jag och mina fina barn och väntar på pappan som snart jobbat klart. Han har lovat att köpa med thaimat hem. Bästa pappan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar