måndag 10 oktober 2011

Dagarna flyger fram!

Jag har ont i hela kroppen. Först trodde jag det var mitt vanliga ryggonda, sen att jag hade träningsvärk efter mina senaste hårda pass i gymmet. Men nä. Tror banne mig det är en förkylning som satt sig i kroppen och inte bryter ut. Usch.

Det senaste som hänt:

Flertalet gympass
Besök hos frissan
Hundvaccination
Tackat nej till ett hus
Mysiga träffar med fina vänner
Mamma- o pappatid
Ellen har börjat krypa, visserligen med ena benet ut som hon tar sats med, men ändå!
Infört nappförbud dagtid för Gustav
Sålt av alla gamla barnkläder

Säkert massa mer som hänt men i stora drag.

Och jag är alldeles för trött. T.R.Ö.T.T.
Höst-trött? Eller sjuk-trött? Jag sover mer än någonsin så det är någon annan trötthet.
Jaja..



1 kommentar:

  1. Nä inte bli sjuk nu! Krya på dig!

    Naw pluttan kryper. Stora tjejen <3

    SvaraRadera