lördag 15 juni 2013

Veckan som gått..

.. I bilder. Jag märker själv hur trött och sliten jag är. Semestern är verkligen efterlängtad! Nu är det bara fyra arbetsdagar kvar!




Början av veckan bjöd på fint väder. Då är det extra trist att sitta inne till kl 16 på ett kontor..




Jag och Annsi var på bio: den store gatsby. Riktigt bra!




Vi hade utförsäljning på jobbet och jag shoppade ett par efterlängtade dr martens till mig själv! Blev även 10 st nagellack. gustav fick jeans, hummel badshorts, solbrillor och dc-keps. Ett par varmfodrade viking gummistövlar till ellen och ett linne från me too. Totalt 230:-




Jag och mina kollegor var på sommarfest hos ett företag vi samarbetar med. Där var det vinprovning! Typiskt att jag körde!




Igår kom ett kompispar hem till oss som vi inte träffat på ett år! Vi tjötade bort kvällen och åt kex och ost och drack vin. Supermysigt!




Idag är det lördag. Får se vad denna dagen har att bjuda på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar