fredag 21 december 2012

Julledigt!

Så. Äntligen är jag julledig med mina fina barn!

Det har varit hektiskt på jobbet. Alla kunder runtom i europa vill ha hem sina julklappar och nyårsblåsor i tid och jag och mina arbetskamrater har kämpat som små gnun för att få iväg alla ordrar och svara på alla kunders ärenden. Men vi har gjort ett fantastiskt jobb! Kändes otroligt bra att åka hem idag och veta vilket bra jobb vi gjort!

I julklapp från jobbet fick vi en underbar glassmaskin från Cuisinart. Antagligen svindyr. Blev jätteglad såklart, så snart skall här göras glass till barnen.

Och så gav jag mig själv en liten julklapp. En vit iphone 5. Det var jag såklart värd.

Granen kläddes igår. Så fin och luktar så gott.




Helgen skall tillbringas hemma. Städning, tvättning och handling står på schemat.
Och på måndag är det julafton! Så mysigt! Sen man fick barn är denna högtiden helt underbar och jag älskar att pynta! Förr om åren brydde jag mig inte ens om att ställa fram adventsljusstakar.. Tänk så man ändras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar