torsdag 28 juni 2012

Hemma igen!

Jag började sakna mina barn dag 1.
Sen blev saknaden bara större och större. Vid ett tillfälle sa jag till Andreas; kan de inte bara komma hit så jag får pussa och krama dem och så kan de åka sen igen.
Funkar inte riktigt så.

Men oj så underbart vi haft det! Vilket hotell vi bott på! Och vilken fantastisk mat vi proppat i oss från morgon till kväll!
Vi har verkligen njutit!

Och jag rekommenderar verkligen alla småbarnsföräldrar att göra likadant som vi om tillfälle ges.
Man behöver nog det. Om inte så för att inse vad man har där hemma, få pusta ut lite och samla massa nya krafter!













Men som alltid, borta bra men hemma bäst!!
Idag har jag pussat och kramat mina barn hur mycket som helst!

1 kommentar:

  1. Jag tror verkligen att det är helt och hållet NÖDVÄNDIGT att göra så ibland.

    SvaraRadera